HTML

Trash Pack - kukabúvárok mánia

2014.08.14. 21:44 KriszTi

Miért népszerű? Miért kerül ennyibe? És miért nem én találtam fel...

Nagyon nem szerettem volna, hogy elérjen minket ez az őrület és egyáltalán nem akartam ilyesmire költeni. Aztán azt láttam, hogy még nagyobb gyerekek is évekig elvannak ezekkel az undormánykákkal és órákra is leköti őket :-) Bevonják mindenféle más játékba és pakolgatják a kis gumibigyókat :-)

IMG_3599.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekjáték Trash Pack kukabúvárok gyerekes.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kukabuvarok.blog.hu/api/trackback/id/tr896605065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása