HTML

Kukabúvárok

Friss topikok

Beköltözés

2014.03.11. 18:22 KriszTi

Elhatároztam, hogy a "kukabúvárok őrületnek" ellenállok és márpedig én biztos, hogy nem fogok venni a kisfiamnak ilyen vacakságot. Az ovis társak és a "környezet nyomására" mégis beadtam a derekam. Közben háborogtam is rendesen, hogy ez az ötlet miért nem nekem jutott eszembe. Hiszen mindössze néhány grammnyi gumi-szerű izékről van szó, amelyek ára több százszorosan meghaladja előállítási költségét. A jó marketingnek és a szülő gyengeség összjátékaként meghódította a kisgyerekeket. Ideje nem áldozik le, hiszen szezononként újabb és újabb színű kukák a trendek.

Tehát, hozzánk is beköltöztek...

Blogomban azt követem nyomon, hogy milyen formában tölti ki gyermekem szabadidejét. Tényleg annyit eljátszik majd vele, mint amilyen könyörgően vágyott rá? Meglátjuk...

IMG_2214.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: történetek gyerekjáték Kukabúvárok Trash Pack

A bejegyzés trackback címe:

https://kukabuvarok.blog.hu/api/trackback/id/tr505854554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása